call center phone

210 3000 450

Επικοινωνία

Στοιχεία Επικοινωνίας

Ώρες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και όχι μόνο:

  • Όλο το 24ωρο
  • Όλη την εβδομάδα
  • Όλο το χρόνο
  • Όλες τις αργίες

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι:

Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις μήνυμα σε μία από τις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

Αν χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σου, οι πράκτορές μας θα σε καλέσουν:

  • 9:00 με 21:00

Για παράπονα και δηλώσεις δυσαρέσκειας, στείλε μας στο dpo@pricefox.gr ή διάβασε τις οδηγίες στη σελίδα μας για την πολιτική αιτιάσεων και ακυρώσεων.

curved line

Τι να κάνω που μόλις είχα ατύχημα;

Διατήρησε της ψυχραιμία σου.

Ακολούθησε τις οδηγίες παρακάτω βήμα βήμα.

Εάν συνέβη κάποιο ατύχημα:

  1. Έλεγξε την κατάσταση όλων των επιβατών των εμπλεκόμενων οχημάτων.
  2. Βγάλε φωτογραφίες.
  3. Πάρε τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας (προειδοποιητικό τρίγωνο κλπ).
  4. Κάλεσε το 100 και ζήτα την τροχαία.
  5. Κάλεσε το 166 (εάν χρειάζεται).
  6. Κάλεσε την ασφαλιστική σου εταιρεία.
  7. Κάλεσε το Pricefox (προαιρετικά): 210 3000 450.

Εάν έμεινε το αυτοκίνητο χωρίς να συνέβη κάποιο ατύχημα:

  1. Πάρε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας (προειδοποιητικό τρίγωνο κλπ).
  2. Κάλεσε την οδική βοήθεια.

Για να βρεις το τηλέφωνο της ασφαλιστικής σου εταιρείας ή της οδικής βοήθειας έχεις τις εξής επιλογές:

  • Βρες το στο εκτυπωμένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχεις στο όχημά σου.
  • Βρες το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου στο email σου.
  • Εάν είσαι πελάτης του Pricefox, κάλεσε στο 210 3000 450 (ή ακόμη κι αν δεν είσαι, θα σε καθοδηγήσουμε εμείς).
  • Ψάξε τα τηλέφωνα στο διαδίκτυο.

Αν δεν έχεις πρόχειρο το email με το συμβόλαιό σου, κάνε αναζήτηση την πινακίδα του οχήματός σου στα εισερχόμενα.

Εδώ θα βρεις τα τηλέφωνα όλες τις μεγάλες εταιρείες ασφάλισης και τα τηλέφωνά τους.

⚠️Προσοχή: Εάν έχεις αγοράσει από το Pricefox ασφάλεια και οδική βοήθεια, τότε μπορεί να έχεις δύο ξεχωριστά συμβόλαια στο email σου (γιατί προσφέρουμε τη φθηνότερη οδική βοήθεια στην αγορά) και επομένως δύο διαφορετικά τηλέφωνα επικοινωνίας.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να καλέσεις στο 210 3000 450 και ένας εξειδικευμένος πράκτορας της ομάδας μας θα σε καθοδηγήσει στη διαδικασία.

Πώς κάνω αλλαγή στο συμβόλαιό μου;

open

Στα ασφαλιστικά μας προϊόντα, η διαδικασία αλλαγής στοιχείων εξαρτάται από τα στοιχεία που επιθυμείς να αλλάξεις.

Ανάλογα με την αλλαγή που θες να κάνεις ο εξειδικευμένος πράκτορας που θα επικοινωνήσει μαζί σου θα ζητήσει τα αντίστοιχα έγγραφα και θα σε καθοδηγήσει στη διαδικασία. Αρκεί να επικοινωνήσεις μαζί μας με έναν από τους εξής τρόπους:

💡Χρήσιμη συμβουλή: Αν θέλεις να αλλάξεις ημερομηνία έκδοσης του συμβολαίου, τότε θα πρέπει να κάνεις ακύρωση και επανέκδοση νέου συμβολαίου.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

open

Έχεις πολλούς τρόπους πληρωμής.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου, επίλεξε το πακέτο που επιθυμείς και διάλεξε όποιον τρόπο πληρωμής προτιμάς:

  • Πληρωμή μέσω τραπέζης (ΔΙΑΣ)
  • Πληρωμή μέσω IRIS
  • Πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
  • Πληρωμή μέσω Apple Pay
  • Πληρωμή μέσω Google Pay

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τον κάθε τρόπο πληρωμής στη σελίδα μας τρόποι πληρωμής.

Πώς αμείβεται το Pricefox;

open

Οι υπηρεσίες σύγκρισης και online αγοράς που παρέχουμε είναι εντελώς ΔΩΡΕΆΝ.

Οι συνεργάτες μας παρέχουν την αμοιβή μας. Η αμοιβή διαφέρει ανά εταιρεία και ακολουθεί τη συμφωνία που έχουμε. Μάλιστα, είναι διαφορετικός ο τρόπος αμοιβής μας για τα ασφαλιστικά προϊόντα απ’ ό,τι για τα προγράμματα ενέργειας (περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στη σελίδα μας Σχετικά Με Εμάς).

Ο τελικός πελάτης μας, δηλαδή εσύ, δεν επωμίζεσαι καθόλου το βάρος της αμοιβής μας. Επομένως, συγκρίνεις κι αγοράζεις από το Pricefox.gr εντελώς δωρεάν.

Πού θα βρω το συμβόλαιό μου;

open

Μόλις ολοκληρώσεις την αγορά σου μέσω της πλατφόρμας μας, τότε θα έρθει αυτόματα στο email σου το συμβόλαιό σου. Συνήθως μέσα στα δύο λεπτά από την πληρωμή, το παραλαμβάνεις.

Εάν αργήσει πολύ και δεν εμφανιστεί στο email σου, τότε κάλεσέ μας στο 210 3000 450 και ένας εξειδικευμένος πράκτοράς μας θα βρει τι πήγε στραβά και θα σας το ξαναστείλει.

💡Χρήσιμη συμβουλή: Καλό είναι να εκτυπώσεις το συμβόλαιό σου μόλις το παραλάβεις και να το έχεις σε φυσικό αντίγραφο στο όχημά σου μαζί με τα υπόλοιπα απαραίτητα έγγραφα.

Πώς ακυρώνω το συμβόλαιό μου;

open

Ακύρωση ασφάλειας οχήματος

Για την ακύρωση συμβολαίου ασφάλισης του οχήματός σου η διαδικασία είναι εύκολη. Έχεις δύο τρόπους να ζητήσεις ακύρωση συμβολαίου (να κάνεις, δηλαδή, αίτημα):

  • Στέλνοντας ένα email
  • Καλώντας μας στο 210 3000 450

Χρειάζεται να έχεις μόνο την πινακίδα του οχήματος για να αιτηθείς την ακύρωση.

Στη συνέχεια, θα σταλεί στο email σου μία φόρμα για να συμπληρώσεις τα στοιχεία και τα έγγραφα που χρειάζεται η κάθε ασφαλιστική εταιρεία για να ολοκληρώσει την ακύρωση.

Και μόλις ολοκληρωθεί η ακύρωση, θα ενημερωθείς με ένα ακόμη email. Τα μη δεδουλευμένα, δηλαδή τα χρήματα που δικαιούσαι να λάβεις πίσω, θα επιστραφούν στο λογαριασμό σου σε 13 εργάσιμες το αργότερο (συνήθως νωρίτερα από τις 10 εργάσιμες).

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο έγγραφο ή απαιτείται κάποια αλλαγή στα στοιχεία που συμπλήρωσες στην φόρμα, θα λάβεις ένα email για να επαναλάβεις τη διαδικασία ή ένας εξειδικευμένος πράκτοράς μας θα σε καλέσει για να σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις την ακύρωση.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για τη διαδικασία ακύρωσης.

💡Χρήσιμη συμβουλή: Μπορείς να ζητήσεις την ακύρωση του συμβολαίου σου μέχρι και την τελευταία ημέρα του συμβολαίου σου.

Ακύρωση αίτηση σε πρόγραμμα ενέργειας

Η διαδικασία για να ακυρώσεις την αίτηση αλλαγής προγράμματος ενέργειας είναι εύκολη.

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να καλέσεις την υποστήριξη πελατών μας στο 210 3000 777 ενημερώνοντας τον εξειδικευμένο πράκτορά μας. Καλό είναι να έχεις τον αριθμό της αίτησης σου, αλλιώς εναλλακτικά το τηλέφωνο επικοινωνίας και το ΑΦΜ του αιτούντα ώστε να εντοπίσουμε την αίτηση.

Ύστερα η διαδικασία διαφέρει ανάλογα το στάδιο που βρίσκεται η αίτηση. Μην ανησυχείς όμως, καθ’ όλη τη διαδικασία, θα σε καθοδηγήσουμε ώστε να ολοκληρωθεί γρήγορα και χωρίς κόπο.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για τη διαδικασία ακύρωσης.

Τι έγγραφα πρέπει να έχω στο αυτοκίνητό μου;

open

Υπάρχουν συγκεκριμένα έγγραφα που καλό είναι να τα έχεις εκτυπωμένα στο όχημά σου για εύκολη πρόσβαση:

  • Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο
  • Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
  • Την άδεια οδήγησης του οδηγού
  • Το πιστοποιητικό τεχνικού ελέγχου (ΚΤΕΟ)
  • Την κάρτα καυσαερίων
  • Το αποδεικτικό πληρωμής τελών κυκλοφορίας

Αν τα έχεις σε φυσική μορφή, τότε ακόμη κι αν ταξιδεύεις και βρεθείς σε περιοχή που δεν έχει σήμα για ίντερνετ, θα μπορείς να επικοινωνήσεις με την Οδική Βοήθεια ή την ασφαλιστική σου εταιρεία και να αποδείξεις ότι έχεις πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας γλυτώνοντας τα πρόστιμα που συνοδεύουν τους οδηγούς που δεν έχουν φροντίσει για τις υποχρεώσεις τους.

Τι να κάνω που δεν έχω λάβει το συμβόλαιό μου;

open

Μην ανησυχείς, δεν έχεις χάσει τα χρήματά σου.

Έλεγξε στα ανεπιθύμητα μηνύματα, μήπως έχει καταλήξει εκεί το συμβόλαιό σου. Σε αυτήν την περίπτωση, επανάφερε το email στα εισερχόμενα και εκτύπωσε στη συνέχεια το συμβόλαιο.

Εάν δεν έχεις λάβει το email σου εντός μια ώρας, τότε επικοινώνησε μαζί μας:

Αν υπάρχει πρόβλημα με την έκδοση συμβολαίου, τότε θα ενημερωθείς αυτόματα με email όσο η ομάδα μας θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα.

Αν χρειάζεται να κάνεις κάποια περαιτέρω ενέργεια, τότε η ομάδα μας θα σε καλέσει στο τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στα στοιχεία σου.

Μπορείτε να μου θυμίσετε να ανανεώσω την ασφάλειά μου;

open

Φυσικά.

Το πρόστιμο ανασφάλιστων οχημάτων φτάνει μέχρι και τα 1000€.

Οι έλεγχοι δεν γίνονται πια μόνο από την τροχαία στους δρόμους, αλλά έχουν ξεκινήσει ήδη ηλεκτρονικοί έλεγχοι για τα ανασφάλιστα.

Αυτό σημαίνει ότι ακόμη κι αν δεν κυκλοφορείς το όχημα σου ενώ το έχεις ανασφάλιστο, τότε μέσω της διασταύρωσης στοιχείων μπορεί να εντοπίσουν το όχημά σου και να λάβεις αυτόματα ειδοποιητήριο με το πρόστιμο (εφόσον δεν έχεις βγάλει το όχημα σε ακινησία).

Για να μη μείνεις λεπτό ανασφάλιστος ως πελάτης μας, σε ενημερώνουμε τουλάχιστον 15 μέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου σου. Έτσι μπορείς να ανανεώσεις το συμβόλαιό σου έγκαιρα ή να αλλάξεις το πακέτο σου και να βρεις αυτό που σε συμφέρει στην καλύτερη τιμή της αγοράς (με εγγύηση χαμηλότερης τιμής).

Ως πελάτης του Pricefox, ξενοιάζεις τελείως για ό,τι αφορά την ασφάλεια του οχήματός σου:

  • Έχεις έγκαιρη ενημέρωση
  • Έχεις όποια κάλυψη επιθυμείς
  • Αγοράζεις στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς
  • Και έχεις πάντα δίπλα σου κάποιον να σε καθοδηγήσει (στο 210 3000 450)

Δεν βρίσκω το μοντέλο μου στις επιλογές. Πώς μπορώ να ασφαλιστώ;

open

Στην περίπτωση που δεν βρίσκεις το μοντέλο ή ακριβώς τα κυβικά του οχήματός σου όταν συμπληρώνεις τα στοιχεία σου, μην ανησυχείς.

Μπορείς να ασφαλιστείς στο Pricefox ακόμη κι αν δεν βρίσκεις το μοντέλο σου.

Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια, εκτός από μια μικρή λεπτομέρεια που περιγράφουμε παρακάτω.

Συμπληρώνεις την μάρκα του αυτοκινήτου σου και την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας. Στη συνέχεια, στο μοντέλο, επιλέγεις την τελευταία επιλογή «Άλλο» και διαλέγεις την κατηγορία των φορολογήσιμων ίππων του οχήματος. Το ίδιο ακριβώς κάνεις αν βρίσκεις το μοντέλο σου, αλλά όχι τα κυβικά του οχήματος.

Στη συνέχεια η διαδικασία είναι η ίδια μέχρι την αγορά του συμβολαίου.

Εάν έχεις απορίες, κάλεσε στο 210 3000 450 κι ένας εξειδικευμένος πράκτοράς μας θα σε καθοδηγήσει.

Γιατί η τιμή της ανανέωσης είναι μικρότερη από ό,τι στην πλατφόρμα σας;

open

Ως πελάτης του Pricefox, ενημερώνεσαι πριν τη λήξη του συμβολαίου σου για την ανανέωσή του, ώστε να μη μείνεις στιγμή ανασφάλιστος.

Στη διαδικασία ενημέρωσης λαμβάνεις κι ένα email με την προσφορά ανανέωσης. Μπορεί όμως να θέλεις να διαλέξεις ένα διαφορετικό πακέτο ασφάλισης και να συγκρίνεις διάφορες προσφορές στην πλατφόρμα μας.

Εάν βρεις την ίδια προσφορά που σου στείλαμε στο email σου για την ανανέωση σε χαμηλότερη τιμή από ό,τι την βρίσκεις στην πλατφόρμα μας, τότε μάλλον δεν έχεις καταχωρήσει τα στοιχεία σου σωστά.

Σου προτείνουμε να ελέγξεις προσεκτικά τα στοιχεία που έχεις βάλει και αν χρειαστεί να κάνεις μια αντιπαραβολή με τα στοιχεία του συμβολαίου που έλαβες στο email σου. Συγκεκριμένα τα εξής στοιχεία:

  • Τη μάρκα, το μοντέλο και τα κυβικά του αυτοκινήτου
  • Την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
  • Την ημερομηνία γέννησης
  • Το έτος έκδοσης του διπλώματος
  • Τον ταχυδρομικό κώδικα
  • Το πακέτο ασφάλισης (βασικό, πυρός/κλοπής, μικτό) και τις επιπρόσθετες καλύψεις (π.χ. οδική βοήθεια κ.ά.)

Εάν έχεις απορίες, κάλεσε στο 210 3000 450 κι ένας εξειδικευμένος πράκτοράς μας θα σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις τη διαδικασία ανανέωσης.

Πώς μπορώ να σας στείλω ένα αίτημα παραπόνου;

open

Εάν ψάχνεις να μας στείλεις μια δήλωση δυσαρέσκειας, μπορείς να μας την στείλεις εγγράφως με τους εξής τρόπους:

  • Ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email)
  • Φυσικής αλληλογραφίας (ταχυδρομικώς)

Email: dpo@pricefox.gr

Ταχυδρομικώς: CompareGreece, Λεωφόρος Ελ. Βενιζέλου 344, 17675, Καλλιθέα

Επίσης είναι απαραίτητο να απευθύνεις την αιτίασή σου στον Υπευθύνου Διαχείρισης Αιτιάσεων, κ. Παύλου Χριστόφορο Ιάσων. Για περισσότερες πληροφορίες, διάβασε τη σελίδα μας σχετικά με την πολιτική αιτιάσεων και ακύρωσης.